The effect of adaptive learning environment in teaching the number concept to students with intellectual disabilities

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000991610/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
17 (2015), 4 ; str. 199-221
Glavni autori: Çakır, Özlem (Author), Teker, Ezel, Aybek, Eren Can
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01448naa a2200325 i 4500
001 NSK01000991610
003 HR-ZaNSK
005 20180326151510.0
007 ta
008 180326s2015 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000991610 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 51  |2 2011 
100 1 |a Çakır, Özlem  |4 aut 
245 1 4 |a The effect of adaptive learning environment in teaching the number concept to students with intellectual disabilities =  |b Učinak prilagodljive okoline za učenje kod poučavanja pojma broja učenika s intelektualnim poteškoćama /  |c Ozlem Cakir, Ezel Teker, Eren Can Aybek. 
246 3 1 |a Učinak prilagodljive okoline za učenje kod poučavanja pojma broja učenika s intelektualnim poteškoćama 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 210-211 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 212-221 
653 0 |a Intelektualne poteškoće  |a Prilagođeno učenje  |a Individualno poučavanje  |a Matematičke vještine  |a Broj  |a Pojam broja 
700 1 |a Teker, Ezel  |4 aut 
700 1 |a Aybek, Eren Can  |4 aut 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)  |x 1848-5650  |g 17 (2015), 4 ; str. 199-221  |w nsk.(HR-ZaNSK)000811765 
981 |b B10/15 
998 |a sapo1803 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/153254  |y Elektronička verzija članka