The effect of adaptive learning environment in teaching the number concept to students with intellectual disabilities
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000991610/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak) 17 (2015), 4 ; str. 199-221 |
Glavni autori: | Çakır, Özlem (Author), Teker, Ezel, Aybek, Eren Can |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
LEADER | 01448naa a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000991610 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20180326151510.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180326s2015 ci | |0|| ||eng | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000991610 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 1 | |a eng |a hrv | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 37 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 51 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Çakır, Özlem |4 aut | |
245 | 1 | 4 | |a The effect of adaptive learning environment in teaching the number concept to students with intellectual disabilities = |b Učinak prilagodljive okoline za učenje kod poučavanja pojma broja učenika s intelektualnim poteškoćama / |c Ozlem Cakir, Ezel Teker, Eren Can Aybek. |
246 | 3 | 1 | |a Učinak prilagodljive okoline za učenje kod poučavanja pojma broja učenika s intelektualnim poteškoćama |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 210-211 | ||
546 | |a Tekst na hrv. jeziku: str. 212-221 | ||
653 | 0 | |a Intelektualne poteškoće |a Prilagođeno učenje |a Individualno poučavanje |a Matematičke vještine |a Broj |a Pojam broja | |
700 | 1 | |a Teker, Ezel |4 aut | |
700 | 1 | |a Aybek, Eren Can |4 aut | |
773 | 0 | |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak) |x 1848-5650 |g 17 (2015), 4 ; str. 199-221 |w nsk.(HR-ZaNSK)000811765 | |
981 | |b B10/15 | ||
998 | |a sapo1803 | ||
856 | 4 | 1 | |u https://hrcak.srce.hr/153254 |y Elektronička verzija članka |