Quo vadis, metodologija pedagogije?
U radu se govori o nekim dvojbama vezanim uz metodologijski koncept pogodan za istraživanja u području odgoja i obrazovanja i njihovim implikacijama na pedagogiju kao znanost i pedagošku praksu, te kritički propituju neka rješenja vezana uz koncepciju pedagogije utemeljenu na osnovama teorije kaosa....
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316420/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 2001 |
Glavni autor: | Sekulić-Majurec, Ankica (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Sekulić-Majurec, A. (2001). Quo vadis, metodologija pedagogije?: Quo vadis, metodologija pedagogije? Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja.
Chicago stil citiranjaSekulić-Majurec, Ankica. "Quo vadis, metodologija pedagogije?: Quo vadis, metodologija pedagogije?" 2001.
MLA stil citiranjaSekulić-Majurec, Ankica. "Quo vadis, metodologija pedagogije?: Quo vadis, metodologija pedagogije?" 2001.