Quo vadis, metodologija pedagogije?
U radu se govori o nekim dvojbama vezanim uz metodologijski koncept pogodan za istraživanja u području odgoja i obrazovanja i njihovim implikacijama na pedagogiju kao znanost i pedagošku praksu, te kritički propituju neka rješenja vezana uz koncepciju pedagogije utemeljenu na osnovama teorije kaosa....
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316420/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 2001 |
Glavni autor: | Sekulić-Majurec, Ankica (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01290naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2001 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)427696 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Sekulić-Majurec, Ankica | |
245 | 1 | 0 | |a Quo vadis, metodologija pedagogije? / |c Sekulić-Majurec, Ankica. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Quo vadis, methodology of educational research? | |
300 | |a 40-50 |f str. | ||
520 | |a U radu se govori o nekim dvojbama vezanim uz metodologijski koncept pogodan za istraživanja u području odgoja i obrazovanja i njihovim implikacijama na pedagogiju kao znanost i pedagošku praksu, te kritički propituju neka rješenja vezana uz koncepciju pedagogije utemeljenu na osnovama teorije kaosa. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a metodologija pedagogije, pedagoška istraživanja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a methodology of educational research, educational research |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja (27-28.04.2001. ; Opatija, Hrvatska) |t Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja |d Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 2001 |n Rosić, Vladimir |z 953-6104-37-7 |g str. 40-50 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 316420 |d 316418 |