Quo vadis, metodologija pedagogije?

U radu se govori o nekim dvojbama vezanim uz metodologijski koncept pogodan za istraživanja u području odgoja i obrazovanja i njihovim implikacijama na pedagogiju kao znanost i pedagošku praksu, te kritički propituju neka rješenja vezana uz koncepciju pedagogije utemeljenu na osnovama teorije kaosa....

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316420/Details
Matična publikacija: Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 2001
Glavni autor: Sekulić-Majurec, Ankica (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01290naa a2200205uu 4500
008 131111s2001 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)427696 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Sekulić-Majurec, Ankica 
245 1 0 |a Quo vadis, metodologija pedagogije? /  |c Sekulić-Majurec, Ankica. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Quo vadis, methodology of educational research? 
300 |a 40-50  |f str. 
520 |a U radu se govori o nekim dvojbama vezanim uz metodologijski koncept pogodan za istraživanja u području odgoja i obrazovanja i njihovim implikacijama na pedagogiju kao znanost i pedagošku praksu, te kritički propituju neka rješenja vezana uz koncepciju pedagogije utemeljenu na osnovama teorije kaosa. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a metodologija pedagogije, pedagoška istraživanja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a methodology of educational research, educational research  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja (27-28.04.2001. ; Opatija, Hrvatska)  |t Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja  |d Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 2001  |n Rosić, Vladimir  |z 953-6104-37-7  |g str. 40-50 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 316420  |d 316418