Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja
Sažetak na hrvatskom: Prvo se prolazi kroz teoriju automata. Automat je definiran kao matematički model koji se sastoji od stanja i prijelaza između njih. Automat započinje u početnom stanju te redom čita znakove s ulaza. Za svaki ulazni znak automat prijeđe u novo stanje. Izlaz automata se može gle...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50162/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Suman, Luka (-) |
| Ostali autori: | Čupić, Marko (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
L. Suman,
2017.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Suman, L., & Čupić, M. (2017). Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja: Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja : završni rad. Zagreb: L. Suman.
Chicago stil citiranjaSuman, Luka, and Marko Čupić. Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja: Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja : završni rad. Zagreb: L. Suman, 2017.
MLA stil citiranjaSuman, Luka, and Marko Čupić. Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja: Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja : završni rad. Zagreb: L. Suman, 2017.