Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja

Sažetak na hrvatskom: Prvo se prolazi kroz teoriju automata. Automat je definiran kao matematički model koji se sastoji od stanja i prijelaza između njih. Automat započinje u početnom stanju te redom čita znakove s ulaza. Za svaki ulazni znak automat prijeđe u novo stanje. Izlaz automata se može gle...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50162/Similar
Glavni autor: Suman, Luka (-)
Ostali autori: Čupić, Marko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, L. Suman, 2017.
Predmet:

APA stil citiranja

Suman, L., & Čupić, M. (2017). Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja: Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja : završni rad. Zagreb: L. Suman.

Chicago stil citiranja

Suman, Luka, and Marko Čupić. Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja: Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja : završni rad. Zagreb: L. Suman, 2017.

MLA stil citiranja

Suman, Luka, and Marko Čupić. Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja: Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja : završni rad. Zagreb: L. Suman, 2017.