Implementacija igre za učenje strojeva s konačnim brojem stanja
Sažetak na hrvatskom: Prvo se prolazi kroz teoriju automata. Automat je definiran kao matematički model koji se sastoji od stanja i prijelaza između njih. Automat započinje u početnom stanju te redom čita znakove s ulaza. Za svaki ulazni znak automat prijeđe u novo stanje. Izlaz automata se može gle...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50162 |
|---|---|
| Glavni autor: | Suman, Luka (-) |
| Ostali autori: | Čupić, Marko (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
L. Suman,
2017.
|
| Predmet: |
Središnja knjižnica - Spremište
| Signatura: |
ZR-2548 |
|---|---|
| Primjerak SRE_41324 |
Nije za posudbu (samo u čitaonici) |