Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000727890/Similar
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
20 (2008), 2 ; str. 133-147
Glavni autor: Anić, Ivan-Damir (-)
Ostali autori: Rajh, Edo, ekonomist (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Anić, I., & Rajh, E. (2008). Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki. Tržište (Zagreb).

Chicago stil citiranja

Anić, Ivan-Damir, and Edo Rajh. "Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki." 2008.

MLA stil citiranja

Anić, Ivan-Damir, and Edo Rajh. "Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki." 2008.