Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000727890/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Tržište (Zagreb) 20 (2008), 2 ; str. 133-147 |
Glavni autor: | Anić, Ivan-Damir (-) |
Ostali autori: | Rajh, Edo, ekonomist (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Anić, I., & Rajh, E. (2008). Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki. Tržište (Zagreb).
Chicago stil citiranjaAnić, Ivan-Damir, and Edo Rajh. "Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki." 2008.
MLA stil citiranjaAnić, Ivan-Damir, and Edo Rajh. "Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki." 2008.