Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000727890/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
20 (2008), 2 ; str. 133-147
Glavni autor: Anić, Ivan-Damir (-)
Ostali autori: Rajh, Edo, ekonomist (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 00944caa a2200277 ir4500
001 NSK01000727890
003 HR-ZaNSK
005 20110628153140.0
007 ta
008 100217s2008 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)730495 
035 |a (HR-ZaNSK)000727890 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Anić, Ivan-Damir 
245 1 0 |a Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki /  |c Ivan-Damir Anić, Edo Rajh. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 21 jed. ; bibliografske bilješke na kraju teksta 
504 |a Abstract 
653 |a Marke proizvoda  |a Distribucija 
700 1 |a Rajh, Edo,  |c ekonomist 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 20 (2008), 2 ; str. 133-147  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |b B18/08  |p CRO 
998 |a ivao100217  |c zvdo110628