APA stil citiranja

Anić, I., & Rajh, E. (2008). Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki. Tržište (Zagreb).

Chicago stil citiranja

Anić, Ivan-Damir, and Edo Rajh. "Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki." 2008.

MLA stil citiranja

Anić, Ivan-Damir, and Edo Rajh. "Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki: Strukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki." 2008.

Napomena: Ova citiranost nije uvijek 100% točna.