Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive

Kritičko tematiziranje napetog i osjetljivog odnosa između empirijskih istraživanja nastave i opće didaktike u kontekstu reformskih zahtjeva i međunarodnih usporednih istraživanja postignuća učenika, čini osnovnu temu ili problem ovog rada. Ovaj odnos autor tematizira tako što (1)opisuje problem, za...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315283/Details
Matična publikacija: Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007
Glavni autor: Palekčić Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02284naa a2200205uu 4500
008 131111s2007 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)318603 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Palekčić Marko 
245 1 0 |a Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive /  |c Palekčić Marko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Theoretical and methodological issues in pedagogy: Contemporary challenges and perspectives 
300 |a 243-259  |f str. 
520 |a Kritičko tematiziranje napetog i osjetljivog odnosa između empirijskih istraživanja nastave i opće didaktike u kontekstu reformskih zahtjeva i međunarodnih usporednih istraživanja postignuća učenika, čini osnovnu temu ili problem ovog rada. Ovaj odnos autor tematizira tako što (1)opisuje problem, zatim (2) ukratko ocrtava neka obilježja opće didaktike i empirijskih istraživanja nastave, te ukazuje na bitne razlike u njihovom pristupu nastavi, (3) kritički prezentira načine dosadašnjih pokušaja integriranja rezultata empirijskih istraživanja u opću didaktiku u smislu značenja i vrijednosti tih istraživanja u sustavu didaktike i na kraju (4) upućuje na perspektive razvoja opće didaktike u smislu projektiranja i izvođenja originalnih distinktivnih pedagogijskih teorijskih i empirijski istraživanja pedagoške logike procesa nastave. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a teorijsko-metodološka pitanja pedagogije, empirijska istraživanja nastave, opća didaktika, predmetne didaktike ili metodike, distniktivna pedagogijsko-didaktička istraživanja nastave, pedagoška logika procesa nastave  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a theoretical and methodological issues in didactics, empirical studies of teaching, general didactics, subject didactics or methodics, distinctive pedagogical and didactical studies of teaching, pedagogical logic of the teaching process  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a 1. Kongres pedagoga Hrvatske (19.-21.09.2007. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007  |n Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven  |z 978-953-99167-2-3  |g str. 243-259 
942 |c RZB  |u 1  |v Nista  |z Znanstveni - Poster - CijeliRad 
999 |c 315283  |d 315281