Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive
Kritičko tematiziranje napetog i osjetljivog odnosa između empirijskih istraživanja nastave i opće didaktike u kontekstu reformskih zahtjeva i međunarodnih usporednih istraživanja postignuća učenika, čini osnovnu temu ili problem ovog rada. Ovaj odnos autor tematizira tako što (1)opisuje problem, za...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315283/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |
Glavni autor: | Palekčić Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02284naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)318603 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Palekčić Marko | |
245 | 1 | 0 | |a Teorijsko-metodološka pitanja pedagogije: suvremeni izazovi i perspektive / |c Palekčić Marko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Theoretical and methodological issues in pedagogy: Contemporary challenges and perspectives | |
300 | |a 243-259 |f str. | ||
520 | |a Kritičko tematiziranje napetog i osjetljivog odnosa između empirijskih istraživanja nastave i opće didaktike u kontekstu reformskih zahtjeva i međunarodnih usporednih istraživanja postignuća učenika, čini osnovnu temu ili problem ovog rada. Ovaj odnos autor tematizira tako što (1)opisuje problem, zatim (2) ukratko ocrtava neka obilježja opće didaktike i empirijskih istraživanja nastave, te ukazuje na bitne razlike u njihovom pristupu nastavi, (3) kritički prezentira načine dosadašnjih pokušaja integriranja rezultata empirijskih istraživanja u opću didaktiku u smislu značenja i vrijednosti tih istraživanja u sustavu didaktike i na kraju (4) upućuje na perspektive razvoja opće didaktike u smislu projektiranja i izvođenja originalnih distinktivnih pedagogijskih teorijskih i empirijski istraživanja pedagoške logike procesa nastave. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a teorijsko-metodološka pitanja pedagogije, empirijska istraživanja nastave, opća didaktika, predmetne didaktike ili metodike, distniktivna pedagogijsko-didaktička istraživanja nastave, pedagoška logika procesa nastave |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a theoretical and methodological issues in didactics, empirical studies of teaching, general didactics, subject didactics or methodics, distinctive pedagogical and didactical studies of teaching, pedagogical logic of the teaching process |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a 1. Kongres pedagoga Hrvatske (19.-21.09.2007. ; Zagreb, Hrvatska) |t Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007 |n Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven |z 978-953-99167-2-3 |g str. 243-259 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Nista |z Znanstveni - Poster - CijeliRad | ||
999 | |c 315283 |d 315281 |