Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta

Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije m...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314622/Similar
Matična publikacija: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
Zagreb : Naklada Slap, 2000
Glavni autori: Šagud, Mirjana (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Šagud, M. (2000). Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta: Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu.

Chicago stil citiranja

Šagud, Mirjana. "Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta: Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta." 2000.

MLA stil citiranja

Šagud, Mirjana. "Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta: Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta." 2000.