Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije m...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314622/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu Zagreb : Naklada Slap, 2000 |
Glavni autori: | Šagud, Mirjana (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Šagud, M. (2000). Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta: Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu.
Chicago stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta: Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta." 2000.
MLA stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta: Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta." 2000.