Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta

Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije m...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314622/Details
Matična publikacija: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
Zagreb : Naklada Slap, 2000
Glavni autori: Šagud, Mirjana (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02029naa a2200241uu 4500
003 HR-ZaFF
005 20180323115008.0
008 131111s2000 xx 1 hrv|d
999 |c 314622  |d 314620 
035 |a (CROSBI)190491 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Šagud, Mirjana  |9 610 
245 1 0 |a Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta /  |c Mirjana Šagud ; Biserka Petrović-Sočo. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a An Integrated Methodological Approach to the Learning of the Preeschool Child 
300 |a 75-83  |f str. 
520 |a Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije moguće postići uskim, fragmentiranim i izoliranim sadržajima koji još uvijek postoje u praksi odgojitelja i metodičkom osposobljavanju studenata, zbog čega su nužne promjene. One idu od razmrvljenih, nerijetko nepovezanih i nekongruentnih metodičkih pristupa prema integriranom doživljavanju svijeta u djeteta. Te su promjene kompleksne i dugotrajne jer istovremeno uključuju nekoliko razina: odgojitelja-praktičara, kurikulum, realizaciju u neposrednom, svakodnevnom radu s djecom i rad visokoškolskih nastavnika. U skladu s tim i visokoškolska nastava za obrazovanje budućih odgojitelja morala bi se modernizirati i revitalizirati. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a predškolsko dijete, poučavanje, učenje, metodika,  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a preeschool child, teaching, learning methodology,  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Petrović-Sočo, Biserka  |4 aut 
773 0 |a Metodika - sveučilišna i praktična disciplina (02. 10. 2000. ; Zagreb, Hrvatska)  |t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |d Zagreb : Naklada Slap, 2000  |n Matijević, Milan  |g str. 75-83 
942 |c RZB  |u 1  |v Recenzija  |z Pregledni - Plenarno - CijeliRad