Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta
Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije m...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314622/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu Zagreb : Naklada Slap, 2000 |
Glavni autori: | Šagud, Mirjana (-), Petrović-Sočo, Biserka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02029naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20180323115008.0 | ||
008 | 131111s2000 xx 1 hrv|d | ||
999 | |c 314622 |d 314620 | ||
035 | |a (CROSBI)190491 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Šagud, Mirjana |9 610 | |
245 | 1 | 0 | |a Integrirani metodički pristup učenju predškolskoga djeteta / |c Mirjana Šagud ; Biserka Petrović-Sočo. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a An Integrated Methodological Approach to the Learning of the Preeschool Child | |
300 | |a 75-83 |f str. | ||
520 | |a Dijete je u velikoj mjeri intrinzično motivirano i želi samo, vlastitim djelovanjem i čitavim svojim bićem doživjeti, istražiti i otkriti svijet. Zbog toga dječje cjelovito spoznavanje zahtijeva holistički, integrirani ili projektni pristup njegovu učenju. Temeljne pojmove u predškolske djece nije moguće postići uskim, fragmentiranim i izoliranim sadržajima koji još uvijek postoje u praksi odgojitelja i metodičkom osposobljavanju studenata, zbog čega su nužne promjene. One idu od razmrvljenih, nerijetko nepovezanih i nekongruentnih metodičkih pristupa prema integriranom doživljavanju svijeta u djeteta. Te su promjene kompleksne i dugotrajne jer istovremeno uključuju nekoliko razina: odgojitelja-praktičara, kurikulum, realizaciju u neposrednom, svakodnevnom radu s djecom i rad visokoškolskih nastavnika. U skladu s tim i visokoškolska nastava za obrazovanje budućih odgojitelja morala bi se modernizirati i revitalizirati. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a predškolsko dijete, poučavanje, učenje, metodika, |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a preeschool child, teaching, learning methodology, |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Petrović-Sočo, Biserka |4 aut | |
773 | 0 | |a Metodika - sveučilišna i praktična disciplina (02. 10. 2000. ; Zagreb, Hrvatska) |t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu |d Zagreb : Naklada Slap, 2000 |n Matijević, Milan |g str. 75-83 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Pregledni - Plenarno - CijeliRad |