Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji

U radu su ukratko predstavljeni načini tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji (primjerice: Herbartov pojam "pedagoškog takta", Schleiermacherovo shvaćanje o primatu prakse, Weingerovo trostupanjsko određenje pedagoške teorije, Schonovo shvaćanje "refleksivnog praktičara"...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314271/Similar
Matična publikacija: Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers
Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju ; Grafotrade, 2002
Glavni autor: Palekčić, Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: mul
hrv
ger

APA stil citiranja

Palekčić, M. (2002). Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji: Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji. Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers.

Chicago stil citiranja

Palekčić, Marko. "Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji: Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji." 2002.

MLA stil citiranja

Palekčić, Marko. "Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji: Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji." 2002.