Tematiziranje odnosa teorija - praksa u pedagogiji
U radu su ukratko predstavljeni načini tematiziranja odnosa teorija-praksa u pedagogiji (primjerice: Herbartov pojam "pedagoškog takta", Schleiermacherovo shvaćanje o primatu prakse, Weingerovo trostupanjsko određenje pedagoške teorije, Schonovo shvaćanje "refleksivnog praktičara"...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314271 |
---|---|
Matična publikacija: |
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova = Relationship pf pedagogical theory and pedagogic practice : collection of scientific papers Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju ; Grafotrade, 2002 |
Glavni autor: | Palekčić, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | mul hrv ger |
Knjižnica FFZG - SNZ
Napomene: |
zatražite skeniranje na snz@ffzg.hr |
---|