Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju
Poglavlje donosi pregled spoznaja o učenju u visokom školstvu te opisuje različite strategije i pristupe učenju. Također su iznesene spoznaje o tome što nas sve može motivirati za učenje. Na temelju danih objašnjenja svatko od čitatelja može odrediti kakav je upravo njegov pristup učenju te kako ga...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311985/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori Čorkalo Biruški, Dinka |
Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Rovan, Daria (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01338naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20160902120934.0 | ||
008 | 131111s2009 xx hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)381885 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 753 |a Pavlin-Bernardić, Nina | |
245 | 1 | 0 | |a Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju / |c Pavlin-Bernardić, Nina ; Rovan, Daria. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Why is it (sometimes) hard for us to study? | |
300 | |a 164-181 |f str. | ||
520 | |a Poglavlje donosi pregled spoznaja o učenju u visokom školstvu te opisuje različite strategije i pristupe učenju. Također su iznesene spoznaje o tome što nas sve može motivirati za učenje. Na temelju danih objašnjenja svatko od čitatelja može odrediti kakav je upravo njegov pristup učenju te kako ga može učiniti učinkovitijim. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301676-1357 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a strategije učenja, motivacija za učenje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a learning strategies, learning motivation |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |9 771 |a Rovan, Daria |4 aut | |
773 | 0 | |t Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori |d Zagreb : Školska knjiga, 2009 |n Čorkalo Biruški, Dinka |z 9789530307186 |g str. 164-181 |w ffzg.(HR-ZaFF)230066 | |
942 | |c POG |t 1.17 |u 4 |z Strucni | ||
999 | |c 311985 |d 311983 |