Obrazovanje darovitih učenika

U poglavlju su opisana dva glavna pristupa kojima se kroz školski sustav nastoji udovoljiti potrebama darovitih učenika: akceleracija i obogaćenje. Opisani su rezultati istraživanja koja su se bavila efektima različitih oblika akceleracije i obogaćenja na kognitivni, socijalni i emocionalni razvoj d...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311966/Details
Matična publikacija: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Vlahović-Štetić, Vesna
Glavni autor: Pavlin-Bernardić, Nina (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija
LEADER 01498naa a2200241uu 4500
005 20160902135003.0
008 131111s2008 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)375953 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 753  |a Pavlin-Bernardić, Nina 
245 1 0 |a Obrazovanje darovitih učenika /  |c Pavlin-Bernardić, Nina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Education of gifted students 
300 |a 51-60  |f str. 
520 |a U poglavlju su opisana dva glavna pristupa kojima se kroz školski sustav nastoji udovoljiti potrebama darovitih učenika: akceleracija i obogaćenje. Opisani su rezultati istraživanja koja su se bavila efektima različitih oblika akceleracije i obogaćenja na kognitivni, socijalni i emocionalni razvoj darovitih učenika, te su dane preporuke koje bi trebalo uzeti u obzir pri osmišljavanju takvih programa. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301676-1357 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a daroviti učenici, akceleracija, obogaćenje  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a gifted students, acceleration, enrichment  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)  |d Zagreb : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, 2008  |n Vlahović-Štetić, Vesna  |z 9789536218325  |g str. 51-60  |w ffzg.(HR-ZaFF)242788 
856 |u http://www.idi.hr/wp-content/uploads/2014/03/Daroviti_ucenici_2_-_sazetak.pdf  |y Elektronička verzija 
942 |c POG  |t 1.17  |u 4  |z Strucni 
999 |c 311966  |d 311964