Učenička evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola"
U radu su prikazani rezultati vanjske evaluacije kurikuluma Aktivna/efikasna škola. Projekt Aktivna/efikasna škola provodio se u dvadeset model-škola, a sastojao se u poučavanju učitelja humanističko-motivacijskom pristupu u nastavi. Cilj kevaluacije bio je ispitati postiže li kurikulum svoje ciljev...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307007/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak 141 (2000), 2 ; str. 156-169 |
Glavni autori: | Bratko, Denis (-), Ljubin, Tajana (Author), Matijević, Milan |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02045naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2000 xx hrv|d | ||
022 | |a 1330-0059 | ||
035 | |a (CROSBI)317293 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Bratko, Denis | |
245 | 1 | 0 | |a Učenička evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola" / |c Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana ; Matijević, Milan. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pupils'evaluation of the "Active/efficient School" curriculum | |
300 | |a 156-169 |f str. | ||
363 | |a 141 |b 2 |i 2000 | ||
520 | |a U radu su prikazani rezultati vanjske evaluacije kurikuluma Aktivna/efikasna škola. Projekt Aktivna/efikasna škola provodio se u dvadeset model-škola, a sastojao se u poučavanju učitelja humanističko-motivacijskom pristupu u nastavi. Cilj kevaluacije bio je ispitati postiže li kurikulum svoje ciljeve te razlikuje li se model škole od ontrolnih škola po varijablama na koje je projekt usmjeren. U ispitivanju je sudjelovalo ukupno 619 učenika iz dviju eksperimentalnih i dviju kontrolnih škola. Rezultati usporedbe učenika eksperimentalnih i kontrolnih škola upućuju na zaključak da su načela koja se promoviraju projektom Aktivna/efikasna škola zastupljenija u eksperimentalnim školama. Projekt je imao učinka na neke varijable strategija učenja i poučavanja, motivaciju učenika i osposobljenost za samostalno učenje, kao i na prijateljski odnos između učenika i učitelja. Od upitničkih mjera značajni učinci uočeni su na jednoj varijabli ličnosti (prosocijalno ponašanje) i dvjema varijablama razredno-nastavnog ozračja (zadovoljstvo i poteškoće). | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a evaluacija, kurikulum, osnovna škola, nastavne strategije |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a evaluation, curriculum, elementary school, teaching strategies |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Ljubin, Tajana |4 aut | |
700 | 1 | |a Matijević, Milan |4 aut | |
773 | 0 | |t Napredak |x 1330-0059 |g 141 (2000), 2 ; str. 156-169 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 307007 |d 307005 |