Učenička evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola"

U radu su prikazani rezultati vanjske evaluacije kurikuluma Aktivna/efikasna škola. Projekt Aktivna/efikasna škola provodio se u dvadeset model-škola, a sastojao se u poučavanju učitelja humanističko-motivacijskom pristupu u nastavi. Cilj kevaluacije bio je ispitati postiže li kurikulum svoje ciljev...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307007/Details
Matična publikacija: Napredak
141 (2000), 2 ; str. 156-169
Glavni autori: Bratko, Denis (-), Ljubin, Tajana (Author), Matijević, Milan
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02045naa a2200253uu 4500
008 131105s2000 xx hrv|d
022 |a 1330-0059 
035 |a (CROSBI)317293 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Bratko, Denis 
245 1 0 |a Učenička evaluacija kurikuluma "aktivna/efikasna škola" /  |c Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana ; Matijević, Milan. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Pupils'evaluation of the "Active/efficient School" curriculum 
300 |a 156-169  |f str. 
363 |a 141  |b 2  |i 2000 
520 |a U radu su prikazani rezultati vanjske evaluacije kurikuluma Aktivna/efikasna škola. Projekt Aktivna/efikasna škola provodio se u dvadeset model-škola, a sastojao se u poučavanju učitelja humanističko-motivacijskom pristupu u nastavi. Cilj kevaluacije bio je ispitati postiže li kurikulum svoje ciljeve te razlikuje li se model škole od ontrolnih škola po varijablama na koje je projekt usmjeren. U ispitivanju je sudjelovalo ukupno 619 učenika iz dviju eksperimentalnih i dviju kontrolnih škola. Rezultati usporedbe učenika eksperimentalnih i kontrolnih škola upućuju na zaključak da su načela koja se promoviraju projektom Aktivna/efikasna škola zastupljenija u eksperimentalnim školama. Projekt je imao učinka na neke varijable strategija učenja i poučavanja, motivaciju učenika i osposobljenost za samostalno učenje, kao i na prijateljski odnos između učenika i učitelja. Od upitničkih mjera značajni učinci uočeni su na jednoj varijabli ličnosti (prosocijalno ponašanje) i dvjema varijablama razredno-nastavnog ozračja (zadovoljstvo i poteškoće). 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a evaluacija, kurikulum, osnovna škola, nastavne strategije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a evaluation, curriculum, elementary school, teaching strategies  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Ljubin, Tajana  |4 aut 
700 1 |a Matijević, Milan  |4 aut 
773 0 |t Napredak  |x 1330-0059  |g 141 (2000), 2 ; str. 156-169 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 307007  |d 307005