K tematizaciji tjelesnosti u pedagogiji. Paradigma za treće tisućljeće
Pedagogijska recepcija znanstvenih priloga o fenomenu tjelesnosti u drugim znanostima izostaje, posebice u našoj pedagogiji. S druge strane, prilozi koji tematiziraju fenomen tjelesnosti u suvremenoj pedagogiji su i rijetki i "razasuti". Autor luči tri načina tematizacije tjelesnosti u ped...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306883/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak 146 (1999), 4 ; str. 446-458 |
Glavni autor: | Palekčić, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Palekčić, M. (1999). K tematizaciji tjelesnosti u pedagogiji. Paradigma za treće tisućljeće: K tematizaciji tjelesnosti u pedagogiji. Paradigma za treće tisućljeće. Napredak, p. 46.
Chicago stil citiranjaPalekčić, Marko. "K tematizaciji tjelesnosti u pedagogiji. Paradigma za treće tisućljeće: K tematizaciji tjelesnosti u pedagogiji. Paradigma za treće tisućljeće." 1999: 46.
MLA stil citiranjaPalekčić, Marko. "K tematizaciji tjelesnosti u pedagogiji. Paradigma za treće tisućljeće: K tematizaciji tjelesnosti u pedagogiji. Paradigma za treće tisućljeće." 1999: 46.