Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre

Sažetak na hrvatskom: Programiranje je jednostavno naučiti i lako je nešto programirati, ali kod valja pisati prateći koncepte arhitektura čija primjena se pokazala uspješnom. Na primjeru android aplikacije za djecu su primijenjeni koncepti čiste arhitekture kao i oblikovni obrasci kako bi sam kod...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50081/Similar
Glavni autor: Sopčić, Marko (-)
Ostali autori: Milašinović, Boris (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Sopčić, 2018.
Predmet:

APA stil citiranja

Sopčić, M., & Milašinović, B. (2018). Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre: Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre : završni rad. Zagreb: M. Sopčić.

Chicago stil citiranja

Sopčić, Marko, and Boris Milašinović. Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre: Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre : završni rad. Zagreb: M. Sopčić, 2018.

MLA stil citiranja

Sopčić, Marko, and Boris Milašinović. Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre: Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre : završni rad. Zagreb: M. Sopčić, 2018.