Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre
Sažetak na hrvatskom: Programiranje je jednostavno naučiti i lako je nešto programirati, ali kod valja pisati prateći koncepte arhitektura čija primjena se pokazala uspješnom. Na primjeru android aplikacije za djecu su primijenjeni koncepti čiste arhitekture kao i oblikovni obrasci kako bi sam kod...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50081/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Sopčić, Marko (-) |
| Ostali autori: | Milašinović, Boris (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
M. Sopčić,
2018.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Sopčić, M., & Milašinović, B. (2018). Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre: Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre : završni rad. Zagreb: M. Sopčić.
Chicago stil citiranjaSopčić, Marko, and Boris Milašinović. Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre: Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre : završni rad. Zagreb: M. Sopčić, 2018.
MLA stil citiranjaSopčić, Marko, and Boris Milašinović. Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre: Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre : završni rad. Zagreb: M. Sopčić, 2018.