|
|
|
|
| LEADER |
01761na a2200229 4500 |
| 003 |
HR-ZaFER |
| 008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
| 035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6389
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
| 100 |
1 |
|
|a Sopčić, Marko
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Primjena arhitekturnih koncepata za platformu Android na primjeru dječje edukativne igre :
|b završni rad /
|c Marko Sopčić ; [mentor Boris Milašinović].
|
| 246 |
1 |
|
|a Application of Android Architecture Components on a Kids Educational Game
|i Naslov na engleskom:
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Sopčić,
|c 2018.
|
| 300 |
|
|
|a 42 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
| 502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2018-09-05
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Programiranje je jednostavno naučiti i lako je nešto programirati, ali kod valja pisati prateći koncepte arhitektura čija primjena se pokazala uspješnom. Na primjeru android aplikacije za djecu su primijenjeni koncepti čiste arhitekture kao i oblikovni obrasci kako bi sam kod bio čim jasniji, efikasniji i podložan testiranju.
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Coding is simple to learn and it is simple to code something, but code must be written with respect to architectural concepts whose usage has been shown to be successful. The concepts of clean architecture and design patterns were applied on a educational game for children making the code clear, effective and testable.
|
| 653 |
|
1 |
|a Android
|a čista
|a arhitektura
|a igra
|a edukativno
|
| 653 |
|
1 |
|a Android
|a clean
|a architecture
|a game
|a educational
|
| 700 |
1 |
|
|a Milašinović, Boris
|4 ths
|
| 942 |
|
|
|c Z
|
| 999 |
|
|
|c 50081
|d 50081
|