The impact of ethical ideologies on the judgment of online marketing communications ethics in the tourism market

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001131582/Details
Matična publikacija: Zbornik Veleučilišta u Rijeci
7 (2019), 1 ; str. 127-147
Glavni autori: Lončarić, Dina (Author), Balent, Mateja
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01273naa a2200325 i 4500
001 NSK01001131582
003 HR-ZaNSK
005 20220315101932.0
007 ta
008 220315s2019 ci a | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001131582 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
080 1 |a 17  |2 2011 
100 1 |a Lončarić, Dina  |4 aut 
245 1 4 |a The impact of ethical ideologies on the judgment of online marketing communications ethics in the tourism market :  |b tourism students’ perspective /  |c Dina Lončarić, Mateja Balent. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 143-146. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Marketinška etika  |a Etičke ideologije  |a Internetska komunikacija  |a Turizam 
700 1 |a Balent, Mateja  |4 aut 
773 0 |t Zbornik Veleučilišta u Rijeci  |x 1848-1299  |g 7 (2019), 1 ; str. 127-147  |w nsk.(HR-ZaNSK)000770480 
776 0 |a Lončarić, Dina  |t The impact of ethical ideologies on the judgment of online marketing communications ethics in the tourism market  |w nsk.(HR-ZaNSK)001061316 
981 |b B13/19 
998 |b gtao2203 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/219984  |y Elektronička verzija članka