Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001127865/Similar
Matična publikacija: Školski vjesnik
68 (2019), 2 ; str. 527-550
Glavni autori: Hraste, Mladen (Author), Barbir, Ljubica
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Hraste, M. (2019). Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry. Školski vjesnik, p. 8.

Chicago stil citiranja

Hraste, Mladen. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry." 2019: 8.

MLA stil citiranja

Hraste, Mladen. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry." 2019: 8.