Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001127865/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik 68 (2019), 2 ; str. 527-550 |
Glavni autori: | Hraste, Mladen (Author), Barbir, Ljubica |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Hraste, M. (2019). Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry. Školski vjesnik, p. 8.
Chicago stil citiranjaHraste, Mladen. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry." 2019: 8.
MLA stil citiranjaHraste, Mladen. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry." 2019: 8.