Hraste, M. (2019). Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry. Školski vjesnik, p. 8.
Chicago stil citiranjaHraste, Mladen. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry." 2019: 8.
MLA stil citiranjaHraste, Mladen. "Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije: Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije = Effect of integrated teaching of mathematics and physical education on durability of knowledge of geometry." 2019: 8.