Strategy for development and assessment of critical thinking in undergraduate management and leadership education

This paper illustrates a strategy for advancing and assessing critical thinking skills in an undergraduate business program. The 21st Century Bloom’s taxonomy is implemented to support the continuous and progressive development of critical thinking skills across the curriculum. The success of this s...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001108434
Matična publikacija: Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (Online)
10 (2020), 1 ; str. 54-75
Glavni autori: Zapalska, Alina M. (Author), Wroblewski, Ben, Imbriale, Peter, Kaleiwahea, Parish, Schwartz, Joshua
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38190/ope.10.1.8
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.38190/ope.10.1.8
Hrčak