The impact of perceived counterfeit luxury brand proliferation on luxury brand values and patronage intention

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001094399/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
30 (2018), 1 ; str. 41-60
Glavni autori: Srisomthavil, Natee (Author), Assarut, Nuttapol
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01324naa a2200325 i 4500
001 NSK01001094399
003 HR-ZaNSK
005 20210318131726.0
007 ta
008 210318s2018 ci ad | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001094399 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 366  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Srisomthavil, Natee  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 4 |a The impact of perceived counterfeit luxury brand proliferation on luxury brand values and patronage intention =  |b Utjecaj percipiranog širenja krivotvorina luksuznih maraka na njihovu vrijednost i moguće pokroviteljstvo /  |c Natee Srisomthavil, Nuttapol Assarut. 
246 3 1 |a Utjecaj percipiranog širenja krivotvorina luksuznih maraka na njihovu vrijednost i moguće pokroviteljstvo 
300 |b Ilustr., graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 63 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Modne marke  |a Luksuzna marka  |a Krivotvorine  |a Širenje krivotvorina 
653 5 |a Jugoistočna Azija 
700 1 |a Assarut, Nuttapol  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 30 (2018), 1 ; str. 41-60  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |b B09/18 
998 |b migo2103 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/201718  |y Elektronička verzija članka