Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000876223/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Škugor, Alma (-) |
Ostali autori: | Matijević, Milan, pedagog (Thesis advisor), Borić, Edita |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb,
2013.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Škugor, A., Matijević, M., & Borić, E. (2013). Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb.
Chicago stil citiranjaŠkugor, Alma, Milan Matijević, and Edita Borić. Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb, 2013.
MLA stil citiranjaŠkugor, Alma, Milan Matijević, and Edita Borić. Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb, 2013.