Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000876223/Similar
Glavni autor: Škugor, Alma (-)
Ostali autori: Matijević, Milan, pedagog (Thesis advisor), Borić, Edita
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb, 2013.
Predmet:

APA stil citiranja

Škugor, A., Matijević, M., & Borić, E. (2013). Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb.

Chicago stil citiranja

Škugor, Alma, Milan Matijević, and Edita Borić. Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb, 2013.

MLA stil citiranja

Škugor, Alma, Milan Matijević, and Edita Borić. Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb, 2013.