Škugor, A., Matijević, M., & Borić, E. (2013). Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb.
Chicago stil citiranjaŠkugor, Alma, Milan Matijević, and Edita Borić. Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb, 2013.
MLA stil citiranjaŠkugor, Alma, Milan Matijević, and Edita Borić. Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija: Paradigma nastave Prirode i društva usmjerene na učenika kao smjernica u osposobljavanju studenata učiteljskih studija : doktorski rad = The paradigm of pupil-oriented Science and Society teaching as a guideline in student training at Faculties of Teacher Education : doctoral thesis. Zagreb, 2013.