Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj

Sažetak: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj jedan je od prioriteta u društva znanja. Kako bismo dobili što bolju sliku cjeloživotnog učenja za održivi razvoj u našem obrazovnom sustavu i vertikali obrazovanja, istraživanjem smo obuhvatili ispitanike koji su u odgoj i obrazovanje uključeni s razli...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000737793/Details
Matična publikacija: Odgojne znanosti
10 (2008), 2(16) ; str. 315-327
Glavni autor: Borić, Edita (-)
Ostali autori: Jindra, Ranka (-), Škugor, Alma
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Odgojne znanosti
LEADER 02334caa a2200313 ir4500
001 NSK01000737793
003 HR-ZaNSK
005 20111004120136.0
007 ta
008 100527s2008 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)740422 
035 |a (HR-ZaNSK)000737793 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 377  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Borić, Edita 
245 1 0 |a Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj /  |c Edita Borić, Ranka Jindra, Alma Škugor. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 13 jed 
504 |a Summary 
520 8 |a Sažetak: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj jedan je od prioriteta u društva znanja. Kako bismo dobili što bolju sliku cjeloživotnog učenja za održivi razvoj u našem obrazovnom sustavu i vertikali obrazovanja, istraživanjem smo obuhvatili ispitanike koji su u odgoj i obrazovanje uključeni s različitih aspekata – sveučilišne profesore, učitelje razredne nastave, odgojitelje, studente učiteljskog i predškolskog studija. Osnovni je cilj ovoga rada bio utvrditi u kojoj mjeri ispitanici razumiju i primjenjuju sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. Većina ispitanika svih skupina smatra da održivi razvoj podiže kvalitetu života sadašnje i budućih generacija. Rezultatima istraživanja utvrđeno je da različite skupine ispitanika različito primjenjuju sadržaje održivog razvoja u svom odgojnom i obrazovnom radu. Odgojitelji su najupućeniji u sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj te imaju najviše iskustva u njihovu provođenju. Većini je učitelja i odgojitelja u potpunosti jasno što se od njih očekuje u području održivog razvoja, dok to tvrdi samo trećina sveučilišnih profesora. Preporuka je kako promjene trebaju krenuti upravo od obrazovnog sustava visokog školstva jer svi izlazi iz tog sustava posredno utječu na ulaze u ostale dijelove obrazovnog sustava 
653 |a Cjeloživotno učenje  |a Održivi razvoj 
700 1 |a Jindra, Ranka 
700 1 |a Škugor, Alma 
773 0 |t Odgojne znanosti  |x 1846-1204  |g 10 (2008), 2(16) ; str. 315-327  |w nsk.(HR-ZaNSK)000606098 
981 |b B21/08  |p CRO 
998 |a dalo100527  |c zvdo111004 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/odgojne-znanosti  |y Odgojne znanosti