Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
Sažetak: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj jedan je od prioriteta u društva znanja. Kako bismo dobili što bolju sliku cjeloživotnog učenja za održivi razvoj u našem obrazovnom sustavu i vertikali obrazovanja, istraživanjem smo obuhvatili ispitanike koji su u odgoj i obrazovanje uključeni s razli...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000737793/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 10 (2008), 2(16) ; str. 315-327 |
Glavni autor: | Borić, Edita (-) |
Ostali autori: | Jindra, Ranka (-), Škugor, Alma |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
LEADER | 02334caa a2200313 ir4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000737793 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20111004120136.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100527s2008 ci ||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)740422 | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000737793 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
080 | |a 377 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Borić, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj / |c Edita Borić, Ranka Jindra, Alma Škugor. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 13 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | 8 | |a Sažetak: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj jedan je od prioriteta u društva znanja. Kako bismo dobili što bolju sliku cjeloživotnog učenja za održivi razvoj u našem obrazovnom sustavu i vertikali obrazovanja, istraživanjem smo obuhvatili ispitanike koji su u odgoj i obrazovanje uključeni s različitih aspekata – sveučilišne profesore, učitelje razredne nastave, odgojitelje, studente učiteljskog i predškolskog studija. Osnovni je cilj ovoga rada bio utvrditi u kojoj mjeri ispitanici razumiju i primjenjuju sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. Većina ispitanika svih skupina smatra da održivi razvoj podiže kvalitetu života sadašnje i budućih generacija. Rezultatima istraživanja utvrđeno je da različite skupine ispitanika različito primjenjuju sadržaje održivog razvoja u svom odgojnom i obrazovnom radu. Odgojitelji su najupućeniji u sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj te imaju najviše iskustva u njihovu provođenju. Većini je učitelja i odgojitelja u potpunosti jasno što se od njih očekuje u području održivog razvoja, dok to tvrdi samo trećina sveučilišnih profesora. Preporuka je kako promjene trebaju krenuti upravo od obrazovnog sustava visokog školstva jer svi izlazi iz tog sustava posredno utječu na ulaze u ostale dijelove obrazovnog sustava | |
653 | |a Cjeloživotno učenje |a Održivi razvoj | ||
700 | 1 | |a Jindra, Ranka | |
700 | 1 | |a Škugor, Alma | |
773 | 0 | |t Odgojne znanosti |x 1846-1204 |g 10 (2008), 2(16) ; str. 315-327 |w nsk.(HR-ZaNSK)000606098 | |
981 | |b B21/08 |p CRO | ||
998 | |a dalo100527 |c zvdo111004 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/odgojne-znanosti |y Odgojne znanosti |