Kultura intenzivnoga majčinstva kao izazov za suvremenu pedagogiju
U radu se govori o intenzivnome majčinstvu, filozofiji odgoja koja počiva na uvjerenju da su biološke majke glavne zadužene za zadovoljavanje svih djetetovih potreba te da je majčinstvo uloga koja u životu žene mora imati primat nad svim ostalim ulogama. Sažimajući pogled na majčinstvo nekad i danas...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:319960/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana |
Glavni autor: | Kušević, Barbara (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01925naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20141206095648.0 | ||
008 | 131121s2013 xx hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)653085 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 601 |a Kušević, Barbara | |
245 | 1 | 0 | |a Kultura intenzivnoga majčinstva kao izazov za suvremenu pedagogiju / |c Barbara Kušević. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Culture of Intensive Mothering as a Challenge to Contemporary Pedagogy | |
300 | |a 98-106 |f str. | ||
520 | |a U radu se govori o intenzivnome majčinstvu, filozofiji odgoja koja počiva na uvjerenju da su biološke majke glavne zadužene za zadovoljavanje svih djetetovih potreba te da je majčinstvo uloga koja u životu žene mora imati primat nad svim ostalim ulogama. Sažimajući pogled na majčinstvo nekad i danas, nastoji se argumentirati da je kultura intenzivnoga majčinstva fenomen suvremenoga društva, oblikovan različitim teorijskim orijentacijama koje su tijekom novije povijesti apostrofirale krucijalnost majke u životu djeteta, potom novim shvaćanjem djeteta i djetinjstva u suvremenome društvu te različitim promjenama u širemu društvenom kontekstu. Svrha je rada argumentirati zbog čega je kultura intenzivnoga majčinstva izazov za suvremenu pedagogiju pa se u radu opisuju fenomeni alfa majčinstva, helikopter roditelja i prezaštićivanja djeteta kao neke od manifestacija ovoga fenomena, dok se u završnome dijelu daju sugestije načina na koje pedagogija na opisane izazove može odgovoriti. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013 |n Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana |z 9789539916747 |g str. 98-106 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 319960 |d 319957 |