Kultura intenzivnoga majčinstva kao izazov za suvremenu pedagogiju

U radu se govori o intenzivnome majčinstvu, filozofiji odgoja koja počiva na uvjerenju da su biološke majke glavne zadužene za zadovoljavanje svih djetetovih potreba te da je majčinstvo uloga koja u životu žene mora imati primat nad svim ostalim ulogama. Sažimajući pogled na majčinstvo nekad i danas...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:319960/Details
Matična publikacija: Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Glavni autor: Kušević, Barbara (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01925naa a2200217uu 4500
005 20141206095648.0
008 131121s2013 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)653085 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 601  |a Kušević, Barbara 
245 1 0 |a Kultura intenzivnoga majčinstva kao izazov za suvremenu pedagogiju /  |c Barbara Kušević. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Culture of Intensive Mothering as a Challenge to Contemporary Pedagogy 
300 |a 98-106  |f str. 
520 |a U radu se govori o intenzivnome majčinstvu, filozofiji odgoja koja počiva na uvjerenju da su biološke majke glavne zadužene za zadovoljavanje svih djetetovih potreba te da je majčinstvo uloga koja u životu žene mora imati primat nad svim ostalim ulogama. Sažimajući pogled na majčinstvo nekad i danas, nastoji se argumentirati da je kultura intenzivnoga majčinstva fenomen suvremenoga društva, oblikovan različitim teorijskim orijentacijama koje su tijekom novije povijesti apostrofirale krucijalnost majke u životu djeteta, potom novim shvaćanjem djeteta i djetinjstva u suvremenome društvu te različitim promjenama u širemu društvenom kontekstu. Svrha je rada argumentirati zbog čega je kultura intenzivnoga majčinstva izazov za suvremenu pedagogiju pa se u radu opisuju fenomeni alfa majčinstva, helikopter roditelja i prezaštićivanja djeteta kao neke od manifestacija ovoga fenomena, dok se u završnome dijelu daju sugestije načina na koje pedagogija na opisane izazove može odgovoriti. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
700 |4 aut 
773 0 |t Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013  |n Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana  |z 9789539916747  |g str. 98-106 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 319960  |d 319957