Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije
Integracija učenika s posebnim potrebama zasniva se na interdisciplinarnom pristupu i suradničkim odnosima između učitelja/nastavnika, pedagoga i stručnih suradnika, kao i suradnje s roditeljima. Specifičan didaktičko-metodički pristup u nastavi geografije odnosi se na diferencijaciju i individualiz...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:317777/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Hrvatić, N. (2012). Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije: Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije.
Chicago stil citiranjaHrvatić, Neven. Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije: Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije. 2012.
MLA stil citiranjaHrvatić, Neven. Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije: Pedagoške odrednice integracije učenika s posebnim potrebama u nastavi geografije. 2012.