|
|
|
|
LEADER |
01696naa a2200217uu 4500 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)456244
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 671
|a Berlengi, Vedrana
|
245 |
1 |
0 |
|a Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama /
|c Berlengi, Vedrana.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a The European Language Portfolio in Croatian schools – the student’s perspective
|
300 |
|
|
|f str.
|a 286-294
|
520 |
|
|
|a U sklopu projekta Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) u pojedine hrvatske škole uveden je ovaj didaktički materijal. U projektu sudjeluju učenici nižih i viših razreda osnovne škole. U ovom nas radu zanima kako su se učenici snašli pri upotrebi Europskog jezičnog portfolija, na koje su poteškoće naišli prilikom ispunjavanja te koji su njihovi stavovi o ovom didaktičkom materijalu nakon što su ga koristili godinu dana: smatraju li da ga mogu samostalno ispunjavati, pomaže li im EJP u učenju stranoga jezika, pomaže li im u određivanju ciljeva te žele li i dalje nastaviti koristiti EJP.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-0000000-0790
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 6.03
|
693 |
|
|
|a Europski jezični portfolio, učenikova samostalnost, osnovna škola
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a European Language Portfolio, student autonomy, elementary school
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Autonomija učenika i nastavnika u učenju i nastavi jezika i književnosti (1-2.10.2009. ; Nikšić, Crna Gora)
|d Nikšić: Filozofski fakultet, 2009
|g str. 286-294
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Recenzija
|z Znanstveni - Predavanje - Nista
|t 1.08
|
999 |
|
|
|c 316631
|d 316629
|