Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu

Svjetska zdravstvena organizacija ističe tjelesnu aktivnost kao sredstvo kojim se postiže stanje potpunog tjelesnog, mentalnog i socijalnog blagostanja. Poznata europska sveučilišta također su prepoznala važnost ovog predmeta koji značajno doprinosi kvaliteti življenja i uspješnosti studiranja. Veli...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315920/Details
Matična publikacija: Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije"
Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001
Glavni autori: Gošnik, Jelka (-), Komel-Klarić, Stanislava (Author), Lukenda, Ž
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://bib.irb.hr/datoteka/390772.2001-10.ljetna_kola_smjernice_TZK_na_Sveudoc
LEADER 02802naa a2200241uu 4500
008 131111s2001 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)390772 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Gošnik, Jelka 
245 1 0 |a Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu /  |c Gošnik, Jelka ; Komel-Klarić, Stanislava ; Lukenda, Ž.. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The guidance of Physical Education at University in Zagreb 
300 |a 236-238  |f str. 
520 |a Svjetska zdravstvena organizacija ističe tjelesnu aktivnost kao sredstvo kojim se postiže stanje potpunog tjelesnog, mentalnog i socijalnog blagostanja. Poznata europska sveučilišta također su prepoznala važnost ovog predmeta koji značajno doprinosi kvaliteti življenja i uspješnosti studiranja. Veliki značaj predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura kao odgojno-obrazovnog procesa i sporta na fakultetu potvrđuju rezultati mnogobrojnih istraživanja provedenih na studentskoj populaciji. S pravilnim planiranjem i programiranjem može se značajno utjecati na antropološka obilježja studenata, usvajanje i usavršavanje novih motoričkih gibanja s jedinstvenim ciljem očuvanja i unapređenja zdravlja i kvalitete življenja studenata te uspješnosti studiranja. Analiza cjelovitog postojećeg stanja s aspekta studenata, nastavnika, materijalnih uvjeta rada, kurikuluma redovne i fakultativne nastave, studentskih vannastavnih aktivnosti, financiranja nastave i sporta na Sveučilištu, analize zdravstvene zaštite studenata te rezultata provedenih antropoloških pilot istraživanja i istraživanja na studentskoj populaciji predstavlja temelj izrade smjernica nastave Tjelesna i zdravstvena kultura i sporta na Sveučilištu u Zagrebu. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a nastava tjelesne i zdravstvene kulture na sveučilištu, smjernice nastave, izvannastavni oblici sportskih aktivnosti  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a physical education at university, teaching guidance, extra-curricular and educative forms of sport activities  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Komel-Klarić, Stanislava  |4 aut 
700 1 |a Lukenda, Ž.  |4 aut 
773 0 |a Ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" (10 ; 2001) (24.-28.06.2001. ; Poreč, Hrvatska)  |t Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije"  |d Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001  |n Findak, V. ; Delija, K.  |g str. 236-238 
856 |u http://bib.irb.hr/datoteka/390772.2001-10.ljetna_kola_smjernice_TZK_na_Sveudoc 
942 |c RZB  |u 1  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad 
999 |c 315920  |d 315918