Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu
Svjetska zdravstvena organizacija ističe tjelesnu aktivnost kao sredstvo kojim se postiže stanje potpunog tjelesnog, mentalnog i socijalnog blagostanja. Poznata europska sveučilišta također su prepoznala važnost ovog predmeta koji značajno doprinosi kvaliteti življenja i uspješnosti studiranja. Veli...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315920/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001 |
Glavni autori: | Gošnik, Jelka (-), Komel-Klarić, Stanislava (Author), Lukenda, Ž |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://bib.irb.hr/datoteka/390772.2001-10.ljetna_kola_smjernice_TZK_na_Sveudoc |
LEADER | 02802naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2001 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)390772 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Gošnik, Jelka | |
245 | 1 | 0 | |a Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu / |c Gošnik, Jelka ; Komel-Klarić, Stanislava ; Lukenda, Ž.. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The guidance of Physical Education at University in Zagreb | |
300 | |a 236-238 |f str. | ||
520 | |a Svjetska zdravstvena organizacija ističe tjelesnu aktivnost kao sredstvo kojim se postiže stanje potpunog tjelesnog, mentalnog i socijalnog blagostanja. Poznata europska sveučilišta također su prepoznala važnost ovog predmeta koji značajno doprinosi kvaliteti življenja i uspješnosti studiranja. Veliki značaj predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura kao odgojno-obrazovnog procesa i sporta na fakultetu potvrđuju rezultati mnogobrojnih istraživanja provedenih na studentskoj populaciji. S pravilnim planiranjem i programiranjem može se značajno utjecati na antropološka obilježja studenata, usvajanje i usavršavanje novih motoričkih gibanja s jedinstvenim ciljem očuvanja i unapređenja zdravlja i kvalitete življenja studenata te uspješnosti studiranja. Analiza cjelovitog postojećeg stanja s aspekta studenata, nastavnika, materijalnih uvjeta rada, kurikuluma redovne i fakultativne nastave, studentskih vannastavnih aktivnosti, financiranja nastave i sporta na Sveučilištu, analize zdravstvene zaštite studenata te rezultata provedenih antropoloških pilot istraživanja i istraživanja na studentskoj populaciji predstavlja temelj izrade smjernica nastave Tjelesna i zdravstvena kultura i sporta na Sveučilištu u Zagrebu. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a nastava tjelesne i zdravstvene kulture na sveučilištu, smjernice nastave, izvannastavni oblici sportskih aktivnosti |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a physical education at university, teaching guidance, extra-curricular and educative forms of sport activities |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Komel-Klarić, Stanislava |4 aut | |
700 | 1 | |a Lukenda, Ž. |4 aut | |
773 | 0 | |a Ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" (10 ; 2001) (24.-28.06.2001. ; Poreč, Hrvatska) |t Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" |d Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001 |n Findak, V. ; Delija, K. |g str. 236-238 | |
856 | |u http://bib.irb.hr/datoteka/390772.2001-10.ljetna_kola_smjernice_TZK_na_Sveudoc | ||
942 | |c RZB |u 1 |v DomRecenzija |z Strucni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 315920 |d 315918 |