Sukonstrukcija domskog kurikuluma
Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315907/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Hrvatić, N. (2009). Sukonstrukcija domskog kurikuluma: Sukonstrukcija domskog kurikuluma.
Chicago stil citiranjaHrvatić, Neven. Sukonstrukcija domskog kurikuluma: Sukonstrukcija domskog kurikuluma. 2009.
MLA stil citiranjaHrvatić, Neven. Sukonstrukcija domskog kurikuluma: Sukonstrukcija domskog kurikuluma. 2009.