Sukonstrukcija domskog kurikuluma

Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315907/Details
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01690naa a2200229uu 4500
005 20131205155123.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)390618 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Sukonstrukcija domskog kurikuluma /  |c Neven Hrvatić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Co-construction Boarding School Curriculum 
300 |f str. 
520 |a Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima odgajanika u domu. Domski kurikulum predviđa opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenom cilju (zadacima) i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Sukonstrukcija domskog kurikuluma sadrži kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju odgajatelji, učenici, stručni suradnici – pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kurikulrano planiranje, domski kurikulum, sukonstrukcija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Curricular Planing, Boarding School Curriculum, Co-construction  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Kurikularno domsko planiranje (26.-27.04.2009. ; Zadar, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Strucni - Plenarno - ppt  |t 3.16 
999 |c 315907  |d 315905