|
|
|
|
LEADER |
01690naa a2200229uu 4500 |
005 |
20131205155123.0 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)390618
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
245 |
1 |
0 |
|a Sukonstrukcija domskog kurikuluma /
|c Neven Hrvatić.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Co-construction Boarding School Curriculum
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Domski odgoj, kao odgoj individualiteta, otvoren je, dinamičan i stvaralački odgojni proces u kojem se prepliću relevantni činitelji odgoja (dom, okružje, odgajatelj, otvoreni kurikulum), a podrazumijeva demokratski, pluralistički, partnerski odnos u kojem će se primjenjivati različiti modeli prema potrebama i mogućnostima odgajanika u domu. Domski kurikulum predviđa opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenom cilju (zadacima) i prema pretpostavkama za odvijanje procesa. Sukonstrukcija domskog kurikuluma sadrži kontinuirano, razvojno planiranje u kojem neposredno sudjeluju odgajatelji, učenici, stručni suradnici – pedagozi, ravnatelji, roditelji i okružje.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a kurikulrano planiranje, domski kurikulum, sukonstrukcija
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Curricular Planing, Boarding School Curriculum, Co-construction
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Kurikularno domsko planiranje (26.-27.04.2009. ; Zadar, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Strucni - Plenarno - ppt
|t 3.16
|
999 |
|
|
|c 315907
|d 315905
|