Kurikularno planiranje: odgojni aspekti školskog/domskog kurikuluma

Nacionalni okvirni kurikulum kao razvojni dokument, otvoren za promjene, osnova je za planiranje i programiranje nastave/odgojnog rada u školama/domovima i za izradu školskog/domskog kurikuluma. Funkcije kurikularnog planiranja: obrazovna (opća i posebna znanja, selekcija i kvalifikacija), odgojna (...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315899/Details
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01612naa a2200229uu 4500
005 20131205155123.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)390491 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Kurikularno planiranje: odgojni aspekti školskog/domskog kurikuluma /  |c Neven Hrvatić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Curricular Planing: Educational School/Boarding School Curriculum 
300 |f str. 
520 |a Nacionalni okvirni kurikulum kao razvojni dokument, otvoren za promjene, osnova je za planiranje i programiranje nastave/odgojnog rada u školama/domovima i za izradu školskog/domskog kurikuluma. Funkcije kurikularnog planiranja: obrazovna (opća i posebna znanja, selekcija i kvalifikacija), odgojna (personalizirajuća) - razvoj osobnosti ostvarivanje cilja i zadataka odgoja i obrazovanja, socijalizacijska (institucionalno posredovanje tipičnih obrazaca ponašanja, škola/dom kao medij socijalne komunikacije) i integracijska (integracija u skupinu, razred, zajednicu, tim), pretpostavljaju suodnos povoljnog(školskog/domskog) ozračja i odnosa između škole/doma (kao institucije) i okoline. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kurikularno planiranje, dom, odgoj, škola, kurikulum  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Curricular Planing, Boarding School, Education, School, Curricullum  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a Razvojno planiranje i kurikulum (22.04.2009. ; Zagreb, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Znanstveni - Pozvano - ppt  |t 1.10 
999 |c 315899  |d 315897