|
|
|
|
LEADER |
01612naa a2200229uu 4500 |
005 |
20131205155123.0 |
008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)390491
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
245 |
1 |
0 |
|a Kurikularno planiranje: odgojni aspekti školskog/domskog kurikuluma /
|c Neven Hrvatić.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Curricular Planing: Educational School/Boarding School Curriculum
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Nacionalni okvirni kurikulum kao razvojni dokument, otvoren za promjene, osnova je za planiranje i programiranje nastave/odgojnog rada u školama/domovima i za izradu školskog/domskog kurikuluma. Funkcije kurikularnog planiranja: obrazovna (opća i posebna znanja, selekcija i kvalifikacija), odgojna (personalizirajuća) - razvoj osobnosti ostvarivanje cilja i zadataka odgoja i obrazovanja, socijalizacijska (institucionalno posredovanje tipičnih obrazaca ponašanja, škola/dom kao medij socijalne komunikacije) i integracijska (integracija u skupinu, razred, zajednicu, tim), pretpostavljaju suodnos povoljnog(školskog/domskog) ozračja i odnosa između škole/doma (kao institucije) i okoline.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a kurikularno planiranje, dom, odgoj, škola, kurikulum
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Curricular Planing, Boarding School, Education, School, Curricullum
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|a Razvojno planiranje i kurikulum (22.04.2009. ; Zagreb, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Znanstveni - Pozvano - ppt
|t 1.10
|
999 |
|
|
|c 315899
|d 315897
|