Smjernice razvoja Tjelesne i zdravstvene kulture i sporta u visokom obrazovanju u primjeni bolonjskog procesa te ulaska u europski prostor
Tjelesna i zdravstvena kultura značajno pridonosi kvaliteti života i jedan je od temeljnih spojeva na globalnu mobilnost mladih ljudi. Razvoj kolegija Tjelesne i zdravstvene kulture i sporta na visokim učilištima karakteriziraju poznati, konkretni i jasni ciljevi, koje treba učinkovito, pažljivo i d...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:315636/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik radova VII. konferencije o športu Radne zajednice Alpe-Jadran 2007 |
Glavni autori: | Gošnik, Jelka (-), Špehar, N (Author), Fučkar Reichel, K |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
LEADER | 02400naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx 1 eng|d | ||
035 | |a (CROSBI)349650 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Gošnik, Jelka | |
245 | 1 | 0 | |a Smjernice razvoja Tjelesne i zdravstvene kulture i sporta u visokom obrazovanju u primjeni bolonjskog procesa te ulaska u europski prostor / |c Gošnik, Jelka ; Špehar, N ; Fučkar Reichel, K. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Physical education on universities and the 'Bologna process' | |
300 | |a 341-347 |f str. | ||
520 | |a Tjelesna i zdravstvena kultura značajno pridonosi kvaliteti života i jedan je od temeljnih spojeva na globalnu mobilnost mladih ljudi. Razvoj kolegija Tjelesne i zdravstvene kulture i sporta na visokim učilištima karakteriziraju poznati, konkretni i jasni ciljevi, koje treba učinkovito, pažljivo i dugoročno postavljati. Redovita nastava Tjelesne i zdravstvene kulture i sport trebala bi u još većoj mjeri nego do sada postati i biti dio integriranih i autonomnih visokih učilišta, ali, kao dio autonomije tih učilišta, ima pravo biti drugačija i prepoznatljiva u svojoj izvornosti i tradicionalnosti. Programi trebaju biti fleksibilni, trendovski, motivirajući te prilagođeni korisnicima. Takvi programi traže: kvalitetnu sportsku infrastrukturu, primjerenu opremu, način izvođenja nastave preko klubova i organizacija, suvremeniji način izvođenja i specijalizirane stručne kadrove. Sve to iziskuje sistematizirani, organizacijski pristup, stalno kontroliranje organizacijskog procesa, replaniranje, postupno nadograđivanje postavljenog sustava, timski rad i sl. U okviru toga neophodno je raditi na KINNET-u – Kinesiological network, povezivanju kineziologije s interdisciplinarnim znanostima na horizontalnoj i vertikalnoj razini, te omogućiti kineziolozima suradnju s drugim srodnim i bliskim nezaobilaznim strukama i poslovima. | ||
546 | |a ENG | ||
693 | |a tjelesna i zdravstvena kultura |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a physical education |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Špehar, N |4 aut | |
700 | 1 | |a Fučkar Reichel, K |4 aut | |
773 | 0 | |a Konferencija o športu RZ Alpe-Jadran (7 ; 2007) (31.05.-03.06.2007. ; Opatija, Hrvatska) |t Zbornik radova VII. konferencije o športu Radne zajednice Alpe-Jadran |d 2007 |g str. 341-347 | |
942 | |c RZB |u 1 |v Recenzija |z Strucni - Predavanje - CijeliRad | ||
999 | |c 315636 |d 315634 |