"Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?
U radu se ukratko govori o ulozi priče u spoznajnom i jezičnom razvoju djeteta te o ulozi koju priča ima u ranoj nastavi stranih jezika. Iznesene su dosadašnje spoznaje o razvoju dječje narativne sposobnosti te hipoteza da narativna sposobnost predškolske djece može biti dobar pokazatelj njihova bud...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:314114/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici Zagreb-Rijeka : Hrvatsko društvo za primjenjenu lingvistiku, 2003. |
| Glavni autor: | Marta Medved Krajnović (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Marta Medved Krajnović. (2003). "Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?: "Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika? Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici.
Chicago stil citiranjaMarta Medved Krajnović. ""Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?: "Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?" 2003.
MLA stil citiranjaMarta Medved Krajnović. ""Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?: "Pričat ću ti priču": Narativna sposobnost kao pokazatelj uspjeha u usvajanju stranog jezika?" 2003.