Disleksija – nezaobilazna tema u edukaciji odgojitelja, učitelja i predmetnih nastavnika
Rad polazi od ideje da je disleksija kompleksna kognitivno utemeljena poteškoća koja se, osim u samom čitanju, može manifestirati u različitim sferama ljudskih aktivnosti, pa u tom smislu predstavlja ozbiljnu prepreku u ostvarivanju očekivanoga učenikova uspjeha prije svega u obrazovanju. Bez adekva...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:313201/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Suvremeni tokovi u ranom odgoju ; znanstvena monografija Contemporary trends in early education ; scientific monography 13 |
Glavni autori: | Erdeljac, Vlasta (-), Franc, Vendi (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Erdeljac, V. (1912). Disleksija – nezaobilazna tema u edukaciji odgojitelja, učitelja i predmetnih nastavnika: Disleksija – nezaobilazna tema u edukaciji odgojitelja, učitelja i predmetnih nastavnika. Suvremeni tokovi u ranom odgoju ; znanstvena monografija Contemporary trends in early education ; scientific monography.
Chicago stil citiranjaErdeljac, Vlasta. "Disleksija – nezaobilazna tema u edukaciji odgojitelja, učitelja i predmetnih nastavnika: Disleksija – nezaobilazna tema u edukaciji odgojitelja, učitelja i predmetnih nastavnika." 1912.
MLA stil citiranjaErdeljac, Vlasta. "Disleksija – nezaobilazna tema u edukaciji odgojitelja, učitelja i predmetnih nastavnika: Disleksija – nezaobilazna tema u edukaciji odgojitelja, učitelja i predmetnih nastavnika." 1912.