Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi
U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Mo...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312905/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija 212 |
Glavni autori: | Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Jurčić, M. (2011). Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi: Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi. Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija.
Chicago stil citiranjaJurčić, Marko. "Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi: Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi." 2011.
MLA stil citiranjaJurčić, Marko. "Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi: Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi." 2011.