Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi
U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Mo...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312905/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija 212 |
| Glavni autori: | Jurčić, Marko, pedagog (-), Markić, Ivan, pedagog (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01871naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20140116151908.0 | ||
| 008 | 131111s2011 xx hrv|d | ||
| 020 | |a 9789535683407 | ||
| 035 | |a (CROSBI)551037 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Jurčić, Marko, |9 591 |c pedagog | |
| 245 | 1 | 0 | |a Pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi / |c Marko Jurčić, Ivan Markić. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pedagogical and didactic concepts, organization and practice of Montessori school | |
| 300 | |a 167-178 |f str. | ||
| 520 | |a U radu se razmatra pedagoški pluralizam u obzorju alternativnih ideja i škola te njegova znanstvena utemeljenost. Najprije se današnje privatne škole, kao alternativni odgojno-obrazovni pokušaji, stavljaju u društveni kontekst, nastao nakon demokratskih promjena u Hrvatskoj. U nastavku se opisuje Montessori škola, kao jedna od važnijih alternativnih, privatnih i slobodnih škola (osobito u odnosu prema državnima) te njezina pedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa. Rad završava osvrtom na kurikularne osobitosti, kao pretpostavke i polazišta odgoja i obrazovanja po konceptu Marije Montessori. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a Učenik, učitelj, Montesori škola, metode, didaktički materijali |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a pupil, teacher, Montessori school, methods, didactical materials |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Markić, Ivan, |4 aut |9 604 |c pedagog | |
| 773 | 0 | |t Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija |d Split : Dječji vrtić Montessori dječja kuća, Udruga Montessori pedagogije, 2011 |h 212 |n Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir |z 978-953-56834-0-7 |g str. 167-178 | |
| 942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
| 999 | |c 312905 |d 312903 | ||


