Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja
Cilj rada je istražiti sličnosti i razlike u procesiranju govora na hrvatskome kao stranome jeziku (J2) s obzirom na različit stupanj usvojenosti jezičnoga koda - početni i napredni. Procesiranju se pristupilo analizirajući govorne pogreške koje su jedna od njegovih najneposrednijih vanjskih manifes...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312629/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Proizvodnja i percepcija govora : profesoru Damiru Horgi povodom njegovog sedamdesetog rođendana 433 |
Glavni autori: | Carović, Ines (-), Vidović, Ana (Author), Kovač, Mirjana Mateja |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Carović, I. (2010). Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja: Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja. Proizvodnja i percepcija govora : profesoru Damiru Horgi povodom njegovog sedamdesetog rođendana.
Chicago stil citiranjaCarović, Ines. "Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja: Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja." 2010.
MLA stil citiranjaCarović, Ines. "Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja: Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja." 2010.