Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja

Cilj rada je istražiti sličnosti i razlike u procesiranju govora na hrvatskome kao stranome jeziku (J2) s obzirom na različit stupanj usvojenosti jezičnoga koda - početni i napredni. Procesiranju se pristupilo analizirajući govorne pogreške koje su jedna od njegovih najneposrednijih vanjskih manifes...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312629/Details
Matična publikacija: Proizvodnja i percepcija govora : profesoru Damiru Horgi povodom njegovog sedamdesetog rođendana
433
Glavni autori: Carović, Ines (-), Vidović, Ana (Author), Kovač, Mirjana Mateja
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02378naa a2200241uu 4500
005 20150119120201.0
008 131111s2010 xx hrv|d
020 |a 978953-175-351-7 
035 |a (CROSBI)499734 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 419  |a Carović, Ines 
245 1 0 |a Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja /  |c Carović, Ines ; Vidović, Ana ; Kovač, Mirjana Mateja. 
700 1 |a Vidović, Ana  |4 aut 
700 1 |a Kovač, Mirjana Mateja  |4 aut 
773 0 |t Proizvodnja i percepcija govora : profesoru Damiru Horgi povodom njegovog sedamdesetog rođendana  |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za fonetiku ; Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva ; FF press, 2010  |h 433  |n Mildner, Vesna ; Liker, Marko  |z 978-953-175-351-7  |g str. 313-328  |w ffzg.(HR-ZaFF)257322 
942 |c POG 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Differences in speech errors in Croatian as L2 between beginners and advanced level 
300 |a 313-328  |f str. 
520 |a Cilj rada je istražiti sličnosti i razlike u procesiranju govora na hrvatskome kao stranome jeziku (J2) s obzirom na različit stupanj usvojenosti jezičnoga koda - početni i napredni. Procesiranju se pristupilo analizirajući govorne pogreške koje su jedna od njegovih najneposrednijih vanjskih manifestacija. Analizirane su varijable govorne fluentnosti: gramatičke pogreške, oklijevanja i samoispravci, te se nastojalo objasniti što te pojave otkrivaju o psiholingvističkim procesima govorne proizvodnje u J1 i J2. U ispitivanju je sudjelovalo 10 govornika engleskoga kao materinskoga jezika koji su institucionalizirano učili hrvatski četiri mjeseca u Croaticumu – centru za hrvatski kao drugi i strani jezik na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Podijeljeni su u dvije skupine prema usvojenosti, odnosno stupnju učenja hrvatskoga, a homogeni su s obzirom na isti materinski jezik. Ispitivanje je potvrdilo obje postavljene hipoteze: da govornici početnog i naprednog stupnja učenja hrvatskog kao stranog jezika čine različite vrste govornih pogrešaka te da se govornici početnog i naprednog stupnja učenja hrvatskog kao stranog jezika razlikuju u ukupnom broju govornih pogrešaka. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-0000000-0785 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
999 |c 312629  |d 312627