Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja
Cilj rada je istražiti sličnosti i razlike u procesiranju govora na hrvatskome kao stranome jeziku (J2) s obzirom na različit stupanj usvojenosti jezičnoga koda - početni i napredni. Procesiranju se pristupilo analizirajući govorne pogreške koje su jedna od njegovih najneposrednijih vanjskih manifes...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312629/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Proizvodnja i percepcija govora : profesoru Damiru Horgi povodom njegovog sedamdesetog rođendana 433 |
Glavni autori: | Carović, Ines (-), Vidović, Ana (Author), Kovač, Mirjana Mateja |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02378naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150119120201.0 | ||
008 | 131111s2010 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-175-351-7 | ||
035 | |a (CROSBI)499734 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 419 |a Carović, Ines | |
245 | 1 | 0 | |a Usporedba govornih pogrešaka u hrvatskome kao stranom jeziku između početnih i naprednih stupnjeva učenja / |c Carović, Ines ; Vidović, Ana ; Kovač, Mirjana Mateja. |
700 | 1 | |a Vidović, Ana |4 aut | |
700 | 1 | |a Kovač, Mirjana Mateja |4 aut | |
773 | 0 | |t Proizvodnja i percepcija govora : profesoru Damiru Horgi povodom njegovog sedamdesetog rođendana |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za fonetiku ; Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva ; FF press, 2010 |h 433 |n Mildner, Vesna ; Liker, Marko |z 978-953-175-351-7 |g str. 313-328 |w ffzg.(HR-ZaFF)257322 | |
942 | |c POG | ||
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Differences in speech errors in Croatian as L2 between beginners and advanced level | |
300 | |a 313-328 |f str. | ||
520 | |a Cilj rada je istražiti sličnosti i razlike u procesiranju govora na hrvatskome kao stranome jeziku (J2) s obzirom na različit stupanj usvojenosti jezičnoga koda - početni i napredni. Procesiranju se pristupilo analizirajući govorne pogreške koje su jedna od njegovih najneposrednijih vanjskih manifestacija. Analizirane su varijable govorne fluentnosti: gramatičke pogreške, oklijevanja i samoispravci, te se nastojalo objasniti što te pojave otkrivaju o psiholingvističkim procesima govorne proizvodnje u J1 i J2. U ispitivanju je sudjelovalo 10 govornika engleskoga kao materinskoga jezika koji su institucionalizirano učili hrvatski četiri mjeseca u Croaticumu – centru za hrvatski kao drugi i strani jezik na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Podijeljeni su u dvije skupine prema usvojenosti, odnosno stupnju učenja hrvatskoga, a homogeni su s obzirom na isti materinski jezik. Ispitivanje je potvrdilo obje postavljene hipoteze: da govornici početnog i naprednog stupnja učenja hrvatskog kao stranog jezika čine različite vrste govornih pogrešaka te da se govornici početnog i naprednog stupnja učenja hrvatskog kao stranog jezika razlikuju u ukupnom broju govornih pogrešaka. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-0785 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
999 | |c 312629 |d 312627 |