Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse
Razmatrajući donos između pedagogijske teorije i pedagoške prakse postoji mogućnost njihovog sterotipnog promišljanja i procjenjivanja. Vrlo interesantna pojava na razini pedagoške prakse je njezina univerzalna percepcija koja je dominantno usmjerena na unificiranost i predvidljivost. Nerijetko se p...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312609/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta Vujičić, Lidija ; Matjaž, Duh |
Glavni autori: | Šagud, Mirjana (-), Kermeci, Marinela (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Šagud, M. (2009). Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse: Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse. Interdisciplinarni pristup učenju - put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta.
Chicago stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse: Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse." 2009.
MLA stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse: Integriranje pedagogijske teorije u kompleksno područje prakse." 2009.