Upravljanje učenjem

Polazeći od Pintricheva modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj se rad bavi pitanjem dimenzionalnosti konstrukta samoreguliranog učenja. Temeljeći se na teorijskim pretpostavkama spomenutoga modela, te nalazima...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310269/Details
Matična publikacija: Suvremena psihologija
15 (2012), 2 ; str. 157-176
Glavni autori: Mujagić, Amela (-), Buško, Vesna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 02518naa a22002897i 4500
003 HR-ZaFF
005 20170606163315.0
008 131105s2012 xx eng|d
999 |c 310269  |d 310267 
035 |a (CROSBI)649787 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mujagić, Amela 
245 1 0 |a Upravljanje učenjem:   |b konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata /  |c Amela Mujagić, Vesna Buško. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Managing learning: The construct of self-regulation and the structure of its components 
300 |a 157-176  |f str. 
363 |a 15  |b 2  |i 2012 
520 3 |a Polazeći od Pintricheva modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj se rad bavi pitanjem dimenzionalnosti konstrukta samoreguliranog učenja. Temeljeći se na teorijskim pretpostavkama spomenutoga modela, te nalazima dosadašnjih istraživanja u području, formulirana su dva hipotetička modela strukture samoregulacije učenja. Prvi model pretpostavlja postojanje strategija samoregulacije kognicije, motivacije i ponašanja, kao zasebnih ali povezanih oblika aktivnosti pri učenju, dok drugi pretpostavlja zajednički izvor varijabiliteta svih strategija samoregulacije koji je definiran kao opći mehanizam samoregulacije pri učenju. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 218 studenata prve godine Pedagoškog fakulteta u Bihaću. Podaci o relevantnim varijablama istraživanja prikupljeni su pomoću dva instrumenta: LIST (za strategije samoregulacije kognicije i ponašanja) i SSRM (za strategije samoregulacije motivacije), a teorijski pretpostavljena struktura samoregulacije učenja testirana je konfirmatornim faktorsko-analitičkim postupcima. Uz određene prilagodbe, rezultati uglavnom potvrđuju polazne pretpostavke u osnovi prvoga modela kojim je predviđena trodimenzionalna struktura samoregulacije učenja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301683-1402 
546 |a ENG 
690 |a 5.06 
693 |a samoregulacija učenja, strategije samoregulacije, studenti  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a self-regulated learning, strategies of self-regulation, students  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |9 400  |a Buško, Vesna  |4 aut 
773 0 |t Suvremena psihologija  |x 1331-9264  |g 15 (2012), 2 ; str. 157-176  |w ffzg.(HR-ZaFF)238399 
856 4 |u http://hrcak.srce.hr/111592  |y Elektronička verzija članka 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
962 |w WOS:000313227000002  |s 2-s2.0-84872006300