Upravljanje učenjem
Polazeći od Pintricheva modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj se rad bavi pitanjem dimenzionalnosti konstrukta samoreguliranog učenja. Temeljeći se na teorijskim pretpostavkama spomenutoga modela, te nalazima...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:310269/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 15 (2012), 2 ; str. 157-176 |
Glavni autori: | Mujagić, Amela (-), Buško, Vesna (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
LEADER | 02518naa a22002897i 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20170606163315.0 | ||
008 | 131105s2012 xx eng|d | ||
999 | |c 310269 |d 310267 | ||
035 | |a (CROSBI)649787 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mujagić, Amela | |
245 | 1 | 0 | |a Upravljanje učenjem: |b konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata / |c Amela Mujagić, Vesna Buško. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Managing learning: The construct of self-regulation and the structure of its components | |
300 | |a 157-176 |f str. | ||
363 | |a 15 |b 2 |i 2012 | ||
520 | 3 | |a Polazeći od Pintricheva modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj se rad bavi pitanjem dimenzionalnosti konstrukta samoreguliranog učenja. Temeljeći se na teorijskim pretpostavkama spomenutoga modela, te nalazima dosadašnjih istraživanja u području, formulirana su dva hipotetička modela strukture samoregulacije učenja. Prvi model pretpostavlja postojanje strategija samoregulacije kognicije, motivacije i ponašanja, kao zasebnih ali povezanih oblika aktivnosti pri učenju, dok drugi pretpostavlja zajednički izvor varijabiliteta svih strategija samoregulacije koji je definiran kao opći mehanizam samoregulacije pri učenju. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 218 studenata prve godine Pedagoškog fakulteta u Bihaću. Podaci o relevantnim varijablama istraživanja prikupljeni su pomoću dva instrumenta: LIST (za strategije samoregulacije kognicije i ponašanja) i SSRM (za strategije samoregulacije motivacije), a teorijski pretpostavljena struktura samoregulacije učenja testirana je konfirmatornim faktorsko-analitičkim postupcima. Uz određene prilagodbe, rezultati uglavnom potvrđuju polazne pretpostavke u osnovi prvoga modela kojim je predviđena trodimenzionalna struktura samoregulacije učenja. | |
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301683-1402 | ||
546 | |a ENG | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a samoregulacija učenja, strategije samoregulacije, studenti |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a self-regulated learning, strategies of self-regulation, students |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |9 400 |a Buško, Vesna |4 aut | |
773 | 0 | |t Suvremena psihologija |x 1331-9264 |g 15 (2012), 2 ; str. 157-176 |w ffzg.(HR-ZaFF)238399 | |
856 | 4 | |u http://hrcak.srce.hr/111592 |y Elektronička verzija članka | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
962 | |w WOS:000313227000002 |s 2-s2.0-84872006300 |