Što određuje međuetničke stavove adolescenata u podijeljenoj zajednici?
Škola je jedan od najvažnijih socijalizacijskih agenasa. Osim znanja, škola prenosi i društvene norme i nacionalne vrednote, čuva etnički identitet i njeguje društveno poželjna ponašanja. Identitetna funkcija škole posebno je istaknuta u obrazovanju manjina, pa ovaj rad ispituje mogućnost predikcije...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309963/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja 21 (2012), 4 ; str. 901-921 |
Glavni autori: | Čorkalo Biruški, Dinka (-), Ajduković, Dean (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Čorkalo Biruški, D. (2012). Što određuje međuetničke stavove adolescenata u podijeljenoj zajednici?: Što određuje međuetničke stavove adolescenata u podijeljenoj zajednici? Društvena istraživanja, p. 1.
Chicago stil citiranjaČorkalo Biruški, Dinka. "Što određuje međuetničke stavove adolescenata u podijeljenoj zajednici?: Što određuje međuetničke stavove adolescenata u podijeljenoj zajednici?" 2012: 1.
MLA stil citiranjaČorkalo Biruški, Dinka. "Što određuje međuetničke stavove adolescenata u podijeljenoj zajednici?: Što određuje međuetničke stavove adolescenata u podijeljenoj zajednici?" 2012: 1.