Literature Through Recall: Ways of Connecting Literary Studies and Memory Studies
U radu se nudi pregled suvremenih područja proučavanja pamćenja i sličnosti tog polja s proučavanjem književnosti. Na temelju zajedničkih ciljeva u okviru humanistike, predlaže se kako iskoristiti znanje i metode "studija pamćenja" za dolazak do novih spoznaja na području književnosti....
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309823/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Interdisciplinary Literary Studies 14 (2012), 2 ; str. 197-212 |
| Glavni autor: | Škopljanac, Lovro (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | eng |
| Online pristup: |
https://www.jstor.org/stable/pdf/10.5325/intelitestud.14.2.0197.pdf |
| LEADER | 01360naa a2200265uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | HR-ZaFF | ||
| 008 | 131105s2012 xx eng|d | ||
| 999 | |c 309823 |d 309821 | ||
| 022 | |a 2161-427X | ||
| 024 | |2 doi |a 0.5325/intelitestud.14.2.0197 | ||
| 035 | |a (CROSBI)597336 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 780 |a Škopljanac, Lovro | |
| 245 | 1 | 0 | |a Literature Through Recall: Ways of Connecting Literary Studies and Memory Studies / |c Škopljanac, Lovro. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Literature Through Recall: Ways of Connecting Literary Studies and Memory Studies | |
| 300 | |a 197-212 |f str. | ||
| 363 | |a 14 |b 2 |i 2012 | ||
| 520 | |a U radu se nudi pregled suvremenih područja proučavanja pamćenja i sličnosti tog polja s proučavanjem književnosti. Na temelju zajedničkih ciljeva u okviru humanistike, predlaže se kako iskoristiti znanje i metode "studija pamćenja" za dolazak do novih spoznaja na području književnosti. | ||
| 546 | |a ENG | ||
| 690 | |a 6.03 | ||
| 693 | |a literary studies, memory studies, literary theory |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a literary studies, memory studies, literary theory |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Interdisciplinary Literary Studies |x 2161-427X |g 14 (2012), 2 ; str. 197-212 | |
| 856 | |u https://www.jstor.org/stable/pdf/10.5325/intelitestud.14.2.0197.pdf | ||
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||