Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne šk...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309615/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 153 (2012), 3-4 ; str. 315-326 |
Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Ravić, Silvija (Author), Borović, Ksenija |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Pavlin-Bernardić, N. (2012). Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike." 2012.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike." 2012.