Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne šk...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309615/Similar
Matična publikacija: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu
153 (2012), 3-4 ; str. 315-326
Glavni autori: Pavlin-Bernardić, Nina (-), Ravić, Silvija (Author), Borović, Ksenija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, N. (2012). Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu.

Chicago stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike." 2012.

MLA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike: Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike." 2012.