Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne šk...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309615/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 153 (2012), 3-4 ; str. 315-326 |
| Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Ravić, Silvija (Author), Borović, Ksenija |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
| LEADER | 02305naa a2200289uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20150617161331.0 | ||
| 008 | 131105s2012 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1330-0059 | ||
| 035 | |a (CROSBI)570138 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 753 |a Pavlin-Bernardić, Nina | |
| 245 | 1 | 0 | |a Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike / |c Pavlin-Bernardić, Nina ; Ravić, Silvija ; Borović, Ksenija. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The relationship between students' attitudes and beliefs toward mathematics, cognitive abilities and mathematics grades | |
| 300 | |a 315-326 |f str. | ||
| 363 | |a 153 |b 3-4 |i 2012 | ||
| 520 | |a Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne škole. Oni su ispitani Ljestvicom za ispitivanje stavova i uvjerenja o matematici i Ravenovim Standardnim progresivnim matricama, te su prikupljeni podaci o njihovim ocjenama iz matematike. Pokazalo se da učenici imaju pozitivne stavove prema matematici te da nemaju izražena uvjerenja da je matematika više muška domena i da je sposobnost za matematiku urođena. Jedina rodna razlika pokazala se na uvjerenju da je matematika više muška domena. Rezultat na Standardnim progresivnim matricama i stavovi prema matematici zajedno objašnjavaju 34% varijance ocjena iz matematike. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301676-1357 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.06 | ||
| 693 | |a stavovi o matematici, uvjerenja o matematici, ocjene iz matematike, kognitivne sposobnosti |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a attitudes toward mathematics, mathematics beliefs, mathematics grades, cognitive abilities |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Ravić, Silvija |4 aut | |
| 700 | 1 | |a Borović, Ksenija |4 aut | |
| 773 | 0 | |t Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu |x 1330-0059 |g 153 (2012), 3-4 ; str. 315-326 |w ffzg.(HR-ZaFF)238395 | |
| 856 | 4 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=204700 |y Elektronička verzija članka | |
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
| 999 | |c 309615 |d 309613 | ||