Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne šk...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309615/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 153 (2012), 3-4 ; str. 315-326 |
Glavni autori: | Pavlin-Bernardić, Nina (-), Ravić, Silvija (Author), Borović, Ksenija |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
LEADER | 02305naa a2200289uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150617161331.0 | ||
008 | 131105s2012 xx hrv|d | ||
022 | |a 1330-0059 | ||
035 | |a (CROSBI)570138 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 753 |a Pavlin-Bernardić, Nina | |
245 | 1 | 0 | |a Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike / |c Pavlin-Bernardić, Nina ; Ravić, Silvija ; Borović, Ksenija. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The relationship between students' attitudes and beliefs toward mathematics, cognitive abilities and mathematics grades | |
300 | |a 315-326 |f str. | ||
363 | |a 153 |b 3-4 |i 2012 | ||
520 | |a Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne škole. Oni su ispitani Ljestvicom za ispitivanje stavova i uvjerenja o matematici i Ravenovim Standardnim progresivnim matricama, te su prikupljeni podaci o njihovim ocjenama iz matematike. Pokazalo se da učenici imaju pozitivne stavove prema matematici te da nemaju izražena uvjerenja da je matematika više muška domena i da je sposobnost za matematiku urođena. Jedina rodna razlika pokazala se na uvjerenju da je matematika više muška domena. Rezultat na Standardnim progresivnim matricama i stavovi prema matematici zajedno objašnjavaju 34% varijance ocjena iz matematike. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301676-1357 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a stavovi o matematici, uvjerenja o matematici, ocjene iz matematike, kognitivne sposobnosti |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a attitudes toward mathematics, mathematics beliefs, mathematics grades, cognitive abilities |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Ravić, Silvija |4 aut | |
700 | 1 | |a Borović, Ksenija |4 aut | |
773 | 0 | |t Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu |x 1330-0059 |g 153 (2012), 3-4 ; str. 315-326 |w ffzg.(HR-ZaFF)238395 | |
856 | 4 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=204700 |y Elektronička verzija članka | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 309615 |d 309613 |