Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne šk...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309615/Details
Matična publikacija: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu
153 (2012), 3-4 ; str. 315-326
Glavni autori: Pavlin-Bernardić, Nina (-), Ravić, Silvija (Author), Borović, Ksenija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 02305naa a2200289uu 4500
005 20150617161331.0
008 131105s2012 xx hrv|d
022 |a 1330-0059 
035 |a (CROSBI)570138 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 753  |a Pavlin-Bernardić, Nina 
245 1 0 |a Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike /  |c Pavlin-Bernardić, Nina ; Ravić, Silvija ; Borović, Ksenija. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The relationship between students' attitudes and beliefs toward mathematics, cognitive abilities and mathematics grades 
300 |a 315-326  |f str. 
363 |a 153  |b 3-4  |i 2012 
520 |a Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne škole. Oni su ispitani Ljestvicom za ispitivanje stavova i uvjerenja o matematici i Ravenovim Standardnim progresivnim matricama, te su prikupljeni podaci o njihovim ocjenama iz matematike. Pokazalo se da učenici imaju pozitivne stavove prema matematici te da nemaju izražena uvjerenja da je matematika više muška domena i da je sposobnost za matematiku urođena. Jedina rodna razlika pokazala se na uvjerenju da je matematika više muška domena. Rezultat na Standardnim progresivnim matricama i stavovi prema matematici zajedno objašnjavaju 34% varijance ocjena iz matematike. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301676-1357 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a stavovi o matematici, uvjerenja o matematici, ocjene iz matematike, kognitivne sposobnosti  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a attitudes toward mathematics, mathematics beliefs, mathematics grades, cognitive abilities  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Ravić, Silvija  |4 aut 
700 1 |a Borović, Ksenija  |4 aut 
773 0 |t Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu  |x 1330-0059  |g 153 (2012), 3-4 ; str. 315-326  |w ffzg.(HR-ZaFF)238395 
856 4 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=204700  |y Elektronička verzija članka 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 309615  |d 309613