Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta
Kod profesionalnih se pedagoga s pravom očekuje da budu kritički nositelji inovacija u obrazovanju. Te promjene se ne mogu činiti putem zatvorenih pedagoških sustava već otvorenih kurikulumskih pristupa.
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309443/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 21 (2010), 116-117 ; str. 4-6 |
Glavni autor: | Previšić, Vlatko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Previšić, V. (2010). Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta: Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, p. 16.
Chicago stil citiranjaPrevišić, Vlatko. "Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta: Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta." 2010: 16.
MLA stil citiranjaPrevišić, Vlatko. "Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta: Uloga pedagoga u implementaciji kurikuluma: temeljna polazišta." 2010: 16.