Tummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters
Knjiga Jonathana Tummonsa Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector djelo koje će pomoći u razumijevanju i rasvjetljivanju kurikulumske problematike. Autor svakom čitatelju daje sve potrebne upute kako kurikulumski pristupiti svome djelovanju te kako najkvalitetnije i najbrže ostvariti zada...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309424/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja 60 (2011), 3 ; str. 403-406 |
| Glavni autor: | Markić, Ivan, pedagog (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01302naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20131205155515.0 | ||
| 008 | 131105s2011 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 0037-654X | ||
| 035 | |a (CROSBI)551199 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 604 |a Markić, Ivan, |c pedagog | |
| 245 | 1 | 0 | |a Tummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters / |c Ivan Markić. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Tummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters | |
| 300 | |a 403-406 |f str. | ||
| 363 | |a 60 |b 3 |i 2011 | ||
| 520 | |a Knjiga Jonathana Tummonsa Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector djelo koje će pomoći u razumijevanju i rasvjetljivanju kurikulumske problematike. Autor svakom čitatelju daje sve potrebne upute kako kurikulumski pristupiti svome djelovanju te kako najkvalitetnije i najbrže ostvariti zadane ciljeve. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1765 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a kurikulum, ciljevi učenja |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a curriculum, curriculum goals |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja |x 0037-654X |g 60 (2011), 3 ; str. 403-406 | |
| 942 | |c CLA |u 2 |z Ostalo - prikaz |t 1.19 | ||
| 999 | |c 309424 |d 309422 | ||