Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici

Na temelju Bandurine teorije socijalnog učenja pretpostavlja se da su učitelji tijekom školovanja modeli učeničkih stavova i uvjerenja vezanih uz obrazovne sadržaje. Ovim istraživanjem željeli smo ispitati stavove i uvjerenja prema matematici predmetnih nastavnika matematike i učitelja razredne nast...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309004/Similar
Matična publikacija: Odgojne znanosti
12 (2010), 2 ; str. 385-397
Glavni autori: Pavlin-Bernardić, Nina (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Mišurac Zorica, Irena
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, N. (2010). Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici: Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici. Odgojne znanosti, p. 2.

Chicago stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici: Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici." 2010: 2.

MLA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina. "Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici: Studentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici." 2010: 2.